Skip to content

Tak for denne gang

08/12/2012

Officiel meddelelse :).

Denne dejlige blog har lagt sig til at sove.

Jeg har skiftet job – fra universitetsverdenen til lægemiddelindustriverdenen. Eller, som en garvet bekendt i Roche sagde med et smil: Welcome to the dark side.

Mit nye firma har ikke forbudt mig at blogge; så det er ikke derfor at jeg lukker denne blog. Men i sagens natur er der forskel på universitetet, hvor man forventes at udtale sig så meget som muligt om så meget som muligt, og lægemiddelindustrien, hvor man er forsigtig med at sende signaler. Og jeg ville ikke kunne rose eller skose min arbejdsplads på grund af mit bias som ansat, hvorfor bloggen ville få en mærkelig skævhed og nogle mærkelige huller.

Jeg påbegyndte denne blog fordi der manglede en stemme for lægemidler. At der manglede noget information om lægemidler, hvad de er, og hvordan man laver dem, som ikke kom fra læger og handlede om patienter.

Det synes jeg stadigvæk at der mangler.

Jeg findes stadig, men som privatperson, på twitter: @mediemedicin.

Tak fordi du fulgte.

From → Kommentariatet

Skriv en kommentar

Skriv et svar

